Onze Huisregels

Voor een vlotte en zorgeloze ervaring

1. Afspraken.
  • Afspraken worden gemaakt via telefoon, sociale media, e-mail of online boeking.

  • Kom op tijd. Indien je later bent, wordt de behandeling ingekort om de volgende klant op tijd te kunnen helpen. Volledige betaling blijft vereist.

  • Volgende afspraken: We raden je aan om tijdig een vervolgafspraak in te plannen om teleurstelling te vermijden. Dit kan al meteen na je behandeling ingepland worden. Kijk op voorhand dus al eens in je agenda, zo kunnen we meteen een nieuwe datum prikken!
  • Afspraken kunnen tot 24 uur op voorhand kosteloos worden geannuleerd of verplaatst.

  • Bij laattijdige annulatie of niet opdagen (‘no-show’) wordt 100% van de behandeling aangerekend.

  • Bij herhaaldelijk annuleren of niet opdagen behoudt Shaur’s Beautybar zich het recht voor om verdere boekingen te weigeren.

  • Annuleren kan telefonisch of via mail. 
  • Betaling gebeurt direct na afloop van de behandeling, via Payconiq of cash.

  • Cadeaubonnen zijn één jaar geldig vanaf aankoopdatum en niet inwisselbaar voor geld.

  • Alle prijzen zijn inclusief btw en onder voorbehoud van wijzigingen.

  • Acties en kortingen zijn niet cumuleerbaar, tenzij anders vermeld.

  • Prijswijzigingen kunnen op elk moment worden doorgevoerd zonder voorafgaande melding.

  • Meld altijd allergieën, zwangerschap, huidproblemen of medische aandoeningen voor aanvang van de behandeling.

  • Shaur’s Beautybar is niet aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit het verzwijgen van medische informatie.

  • In geval van twijfel over een behandeling kan doorverwijzing naar een arts volgen

  • Shaur’s Beautybar is niet aansprakelijk voor verlies, beschadiging of diefstal van persoonlijke eigendommen.

  • Behandelingen worden met zorg uitgevoerd, maar gebeuren op eigen risico van de klant.

  • Resultaten kunnen per persoon verschillen; er wordt geen resultaatgarantie gegeven.

  • Klachten over een behandeling dienen binnen 48 uur na de afspraak gemeld te worden via e-mail of telefoon.
  • Samen zoeken we naar een gepaste oplossing.
  •  
  • Persoonlijke gegevens worden enkel gebruikt voor het klantenbeheer en worden niet gedeeld met derden.